הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והגולשים ובשיפור השירות הניתן ללקוחות ולגולשים עם מוגבלות. לפיכך אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשת האתר שלנו על מנת להפוך אותו לזמין יותר עבור אנשים עם מוגבלות.

נגישות אתר האינטרנט

הנגשת האתר נועדה להפוך אותו לזמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אנשים בני הגיל השלישי.
אנו עושים מאמצים שהאתר שלנו יעמוד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע”ג 2013, ברמת התקן הנדרש. כמו כן, אנו מיישמים את המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.

תיקונים והתאמות שבוצעו

  1. האתר מותאם לדפדפנים הנ‏‏פוצים
  2. האתר מותאם לשימוש בטלפון הסלולרי.
  3. האתר מותאם לתצוגה תואמת מגוון מסכים ורזולוציות.
  4. אמצעי הניווט באתר פשוטים וברורים.
  5. תכני האתר כתובים באופן ברור, מסודר והיררכי.
  6. תוכן האתר כתוב בשפה פשוטה וברורה.
  7. כל הדפים באתר בעלי מבנה קבוע.
  8. למרבית התמונות באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (alt).
  9. האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש Ctrl ומקש + במקלדת
  10. אין באתר שימוש בתצוגת טקסט נע או מהבהב.

במקרה שנמצאו ליקווים בנושא נגישות

חשוב לציין, כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ולמרות פעילותינו לשפר את נגישות העסק – ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו.
אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר או במקום, נשמח אם תכתבו לנו, באחד מהאמצעים המצוינים למטה, כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן.

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 3.2.2025

משלוחים והחזרות

אזורי משלוח

לכל חלקי הארץ (ישראל)

אריזת מוצר

כל הציוד נארז בקפידה כדי להבטיח הגנה מרבית במהלך המשלוח.
במקרים מסוימים, אם נדרש, ייתכן שהמוצר יועבר מפורק חלקית או עם שינויים מינוריים כדי להגן עליו בצורה מיטבית.

טיפול בהזמנות

כל ההזמנות מעובדות ונשלחות בתוך 2-3 ימים מבקשה להזמנה [רוב ההזמנות מעובדות באותו יום], ניתן לאסוף את ההזמנות גם מאולם התצוגה שלנו בראשון לציון – דרך המכבים 46, ראשון לציון.

זמני משלוח

רוב ההזמנות שלנו מסופקות עד 7 ימי עסקים.

החזרות

מוצר לקוי או פגום

אם המוצר שרכשת פגום או לקוי, הינך מתבקש ליצור קשר תוך 24 שעות מתאריך האספקה כדי להיות זכאי להחלפה. אנו נדאג להחליף את המוצר, או לחילופין לבצע זיכוי מלא במידה שהמוצר לא ניתן להחלפה.

איך להחזיר את המוצר?

צרו קשר עם הצוות שלנו דרך עמוד 'יצירת קשר'. נציג החברה יסייע לכם בבקשת ההחזרה שלכם. תקבלו פרטים על הכתובת שאליה יש לשלוח את ההחזרה.

בואו לשמוע מה יש ללקוחות של Green Power להגיד על המוצרים שלנו

ייתכן שייקח כמה שניות לטעון הכל

אפשרויות שיתוף

העתק קישור

התחבר

הרשמה

הנתונים האישיים שלך ישמשו לתמיכה בחוויית השימוש שלך באתר, לניהול הגישה לחשבונך ולמטרות נוספות המתוארות ב-מדיניות פרטיות שלנו.

דילוג לתוכן