שירות, תחזוקה ואחריות

מרכז התמיכה של Green Power כאן לשירותכם. בין אם לטפל בתקלות, להחליף חלקים תקולים, או לתמוך מרחוק.

מעבר לכך אנו ממליצים על טיפול שנתי לקלנועית, על אף האמינות והאיכות הגבוהה, ישנם רכיבים שחשוב לבדוק ולהחליף במידת הצורך, כדי להבטיח שתוכלו להמשיך לנסוע ולהתנייד בבטחה ובשמחה.

המומחים שלנו זמינים עבורכם ומטפלים ברוב התקלות בתוך 48 שעות.

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

אנא מלא את הטופס כדי להמשיך.

אפשר לצרף תמונה או קובץ המתאר את פנייתך (אופציונלי)

תודה!

בקשתך נשלחה בהצלחה.
נציג מצוות השירות שלנו יבדוק את בקשתך תוך יום עסקים אחד ויצור איתך קשר בקרוב. אנא הישאר זמין.

משלוחים והחזרות

אזורי משלוח

לכל חלקי הארץ (ישראל)

אריזת מוצר

כל הציוד נארז בקפידה כדי להבטיח הגנה מרבית במהלך המשלוח.
במקרים מסוימים, אם נדרש, ייתכן שהמוצר יועבר מפורק חלקית או עם שינויים מינוריים כדי להגן עליו בצורה מיטבית.

טיפול בהזמנות

כל ההזמנות מעובדות ונשלחות בתוך 2-3 ימים מבקשה להזמנה [רוב ההזמנות מעובדות באותו יום], ניתן לאסוף את ההזמנות גם מאולם התצוגה שלנו בראשון לציון – דרך המכבים 46, ראשון לציון.

זמני משלוח

רוב ההזמנות שלנו מסופקות עד 7 ימי עסקים.

החזרות

מוצר לקוי או פגום

אם המוצר שרכשת פגום או לקוי, הינך מתבקש ליצור קשר תוך 24 שעות מתאריך האספקה כדי להיות זכאי להחלפה. אנו נדאג להחליף את המוצר, או לחילופין לבצע זיכוי מלא במידה שהמוצר לא ניתן להחלפה.

איך להחזיר את המוצר?

צרו קשר עם הצוות שלנו דרך עמוד 'יצירת קשר'. נציג החברה יסייע לכם בבקשת ההחזרה שלכם. תקבלו פרטים על הכתובת שאליה יש לשלוח את ההחזרה.

בואו לשמוע מה יש ללקוחות של Green Power להגיד על המוצרים שלנו

ייתכן שייקח כמה שניות לטעון הכל

אפשרויות שיתוף

העתק קישור

התחבר

הרשמה

הנתונים האישיים שלך ישמשו לתמיכה בחוויית השימוש שלך באתר, לניהול הגישה לחשבונך ולמטרות נוספות המתוארות ב-מדיניות פרטיות שלנו.

דילוג לתוכן